網頁

2013年8月10日 星期六

2013-07-24 血拼兩小時@GAP










( 29 items in total!!!!

Max11+Josie10+mama7 )


( Max11[Teex5,Polox1,恤衫x1,背心x1,x2,x1] )  


明知未啱著都要照買,因為太靚啦~ )


( Josie 既人字拖涼鞋 )  


( biniki for Josie )

桃紅色麻質恤衫 )




交錯帶露背連身裙 )  


牛仔短褲 )






呢兩條褲打算 Josie 先著,第時再留俾 Max )  


母女裝短褲 )



( mama 7件貨之中,大部分都係打底背心/tube, 勁平! )


呢張 blanket 當係公家既…… )  


( …… 所以 dad dad 既收穫當有 0.25  :P )


水蛇春咁長既 receipt )


使左千幾蚊,但以平均價計真係平都唔知點講,抵!!! )  



( in love with GAP,
唔係趕住埋單同朋友食飯,可能唔至29 items
^^ ) 




2 則留言:

  1. 我上個星期都有去呀!我買咗好多冬天衫俾個女,實在太靚了,買到停唔到手呢!
    [Rosaria回覆08/13/2013 16:04:24]我昨天去買$1000減$300,我仲有個SMS減多$50,件褸差唔多唔洗錢呢!
    http://blog.yahoo.com/_3GK5FH2GNCVTGK6V5QCKAKSOQ4/articles/1334055/index
    [版主回覆08/13/2013 13:06:59]又靚又抵買,好正呀~
    你買左幾多 items 呀?

    回覆刪除
  2. 除咗GAP,我仲好鐘意去Mothercare,可惜好款的好快就會斷碼......
    [Rosaria回覆08/13/2013 16:06:00]係呀!唔好話sales,就算唔sales都好快斷碼,所以我見啱都會買定先,仲要依家好多強國人都鐘意去mothercare買嘢....
    [版主回覆08/13/2013 13:07:31]mothercare sales 既時候真係好多野都賣晒

    回覆刪除