網頁

2013年8月27日 星期二

2013-08-05 令人失望的超聲波報告









兩個月前醫生安排左見港大醫學院兒科學系教授,教授建議做超聲波檢查,睇睇耳邊血管瘤情況,有結果才研究下一步點做,究竟有冇需要用激光去除餘下既紅色印等等。


上個月帶 Josie 做左超聲波,今日覆診兼睇報告,好唔開心知道耳邊血管仍有血流動,醫生建議食返藥,就係咁停左藥半年,最終都係要再食番,仲未可以斷尾。



跟大部份有血管瘤既小朋友不一樣,Josie 似乎仍要較長既時間去治療,只能耐心等待。



其實 dad dad mama 日日對住 Josie,對於佢耳仔一撻紅色根本唔在意,而且睇慣左,但出街既時候其他小朋友會指住 Josie 耳仔問:「點解呢度咁既?」,其實唔止小朋友,大人都會問。我地比較擔心既係下個月返學了,怕對佢社交或者認知發展會有影響,當佢識性既時候又會唔會唔喜歡自己耳仔呢撻野呢?!



一切都係估估下,希望只係我諗多左啦~



暫時教左 Josie 如果有人問關於佢耳仔既野,就話俾人地知係 birthmark, 另開學前再會同老師交待清楚 d


( 2013-07-11. 做超聲波檢查既時候 Josie 好乖,冇驚驚。之後喺屋企玩 doctor game 既時候仲要攞埋部玩具電腦出黎扮醫生襟襟襟 )




1 則留言:

  1. Josie 樂天性格,小朋友会好鐘意同佢玩。其實肥妹遺傳左爸爸有慢性風疹,去親人多的波波池和玩具室就会起風賴,我自己有時都驚其他家長小孩会奇視,唉!做父母的,真的不堅強不行
    [版主回覆08/30/2013 17:34:19]咁係咪好快會退,又或者大個左自己唔會再出?

    回覆刪除