網頁

2008年8月15日 星期五

2008-08-15 乾旱的長髮, 再見了!

要不是因為結婚, 我絕不會留一把這麼長的頭髮, 多次的電燙 + 漂染,
它早就出現乾旱開叉的問題, 為求 set 頭更多變化,
一直都強忍著.

現在大事已經完結, 實在急不及待來個了斷.

                        

                                 ( 髮型師和我一樣都很期待去剪掉這把頭髮 )



( 他說了好幾次真係剪啦喎”….等待我一句肯定的答案!!!”……就剪斷了這把留了兩年的頭髮 )



                            

                                     ( 雖然身邊的朋友都喜歡長髮的我, 但我仍選擇短髮, 我愛短髮!!! )



                           

                                    ( 其實距離我喜歡的短髮仍有一段距離, 慢慢來, 遲些再剪)



回家後, 爸媽異口同聲說乜咁捨得呀! “ , 我卻說咁差既頭髮我係唔會留戀架!” , 然後阿政爭著說 好彩我睇住佢剪咋, 如果唔係佢話要剷青呀無錯….剷青是我一直未試過而好想試的, 阿政消防操班時要剪至 3mm, 我提出陪他一起剪的, 嚇死佢~~~

                                                          
                         ( 送一首梁詠琪的「 短髮」給大家聽聽)

6 則留言:

  1. ohh!!!!  i am sorry.....  i haven't read your blog for a long time..... congratulations to your marriage and wish you have a very happy new life with your hubby!!! 
    [版主回覆08/18/2008 13:29:00]Thank you very much! btw.....long time didn't see u update ur blog. .... OMG, just visit ur blog a minute b4.....what a great news!!! Congratulations!!!!

    回覆刪除
  2. nice~ all gals got marry~ also get a short hair cut! haha!
    [版主回覆08/18/2008 13:34:00]haha.... 其實我覺得我們很相似: 1) 炎炎夏日, 在7月結婚 2) 在台灣拍婚紗照 3) 在馬爾代夫度蜜月 4) 我和BOBO都是8月生日, 都是獅子座 5) 婚後都剪了短髮(不過這個是大部分新娘子婚後會做的吧!) .... 還有嗎?

    回覆刪除
  3. 咁多年來 ...... 我多是短髮 , 而你就係長髮 ! 不過今次就例外了 , 你甚少會短頭髮過我 ^^ 新髮型, 睇落幾爽啊 ( 爸一定喜歡, 因為佢係盲目支持短髮的~~~ 只要係短, 就點都靚喎!) p.s.  唔通 .... 輪到我要 .... 留長頭髮 ? (你明我意思啦 )
    [版主回覆08/18/2008 14:36:00]唔係架....我都有一期特別短架....幾年前左右啦! 爸當然喜歡啦!!! 係人剪短髮佢都一定讚靚架啦! P.S. 無錯.....努力

    回覆刪除
  4. 幾清爽呀!
    不過我剪短左之後反而覺得熱,因為唔夠長紮起,你會唔會呢?
    我想睇下正面呀

    回覆刪除
  5. 拿著自己的剛剪下來的頭髮頗有趣...^^
    我也打算婚後把頭髮剪短...hehe~

    回覆刪除
  6. 我都是在結婚後便立刻剪短髮的,短到好像余安安、薛紫倫那樣,嚇到喜歡長髮的老公大喊貨不對辦呢!

    回覆刪除