網頁

2008年8月31日 星期日

2008-08-31 Kar Yee & Andy’s wedding

        今天因為阿政要番工, 結果我一個人做代表出席家兒
& Andy
的婚宴, 大家包括主人家都覺得我很有義氣,
很夠朋友. 其實只要朋友邀請我去飲,
能夠出席的我都盡量出席, 畢竟是開心事, 被邀請也是一份榮幸.









( ANDY & 家兒男才女貌, 真的天生一對, 祝永遠幸福快樂)



            我和阿軒約好了一起去,
加上主人家一早為我安排好座位, 所以同台的都是認識的朋友,
不愁寂寞.




                      


                      ( 家兒親自作曲填詞, Andy 在婚宴中唱給所有賓客聽 )



            今晚都幾開心,
因為遇見好多朋友, 還有整圍 HKIEd 的導師,
最最最開心的是 Eric Tsang 竟在散席前主動走來傾計,
我立刻問他 719 飛了去哪裏,
原來當時他碰巧要到德國, 他說覺得非常可惜, 飲不到我和阿政那餐,
他前前後後恭喜了我三次, 多謝你!




( 豪仔故意攬曾SIR, 他仍是那麼 fit, 腰間一點肥肉都沒有)

( 2001 年的照片他真的十年如一日永遠都是我們眼中最有型最 fit 的阿 SIR )


我和阿軒雞啄唔斷地傾了一晚 )


 gentleman 的豪仔陪我一起乘車回家 )


消瘦了很多的 Shirley )

( 投訴我影影埋埋 D 相冇 send 番俾佢既司漢 )



好可惜忘記跟阿泉 & Anita, 天德 靚靚合照,
還有阿耀, 你坐左去邊呀?!


沒有留言:

張貼留言