網頁

2008年8月15日 星期五

2008-08-15 西貢三星灣


因為結婚, 不想雀斑暴現, 對上一次去沙灘已經是一年前了, 今天再次去西貢三星灣玩, 真的很開心!



( 晨咁早, 泊好車就到碼頭等船 )



( 一船都只係有我地四個人 )



( 到船頭睇下風景先 )



( 就到啦….就到啦….. )



( 唔使十幾分鐘就到左三星灣啦 )



( 舖好沙灘席之後……女的換上”SALON”……)



( … 男的努力吹浮床 )



                   


                   




玩潑水 )

                   

                   


                 


                       ( 落水啦 )



我地帶左冰袋雪了很多汽水、果汁、冰水…..仲有D正野一陣再睇 )

                

              


                  

見唔見到遠處浮台上面既阿銀 阿 MAN阿政攪笑地游出去將冰凍汽水送出去俾佢地飲 )

歎完汽水再浮番黎 )


( “登登”…..我講既正野就係冰凍既罐頭菠蘿同埋桃 )

玩飛碟 )

我跳…..一定要接到 )

                  

                       ( 咪飛咁高啦我點接呀! )


( YEAH~ 仲唔俾我贏番你一次 )




好快就玩左 個幾鐘頭搭船走了 )

                 

 



想看更多照片,請按此相簿 :
2008-08-15
西貢三星灣


3 則留言:

  1. 想像唔到你個..... 怕晒 ... 雀班人 ...   會喜歡晒太陽    哈哈 ^^
    [版主回覆08/17/2008 13:19:00]結完婚就真係冇咁CARE呢樣野LOR, 同埋D雀斑跟左我20年啦,乜都慣晒,佢同我已經分唔開, MAGGIE = 雀斑人, haha.....

    回覆刪除
  2. wah~好colorful o既salon,好靚~
    [版主回覆08/17/2008 13:17:00]係阿銀帶黎俾我用架, 佢剛去完泰國, 下次去泰國我都一定要買番條先

    回覆刪除
  3. 今次我冇份去...>.<

    回覆刪除