網頁

2008年10月6日 星期一

2008-10-06 是好消息嗎?

今日從妹妹仔口中得知 X小姐好似只係做埋呢個月就唔做,
其實我都係差不多, 因為 11 月去度蜜月,
知道佢會走我突然想繼續做落去, 雖然會冇左個好資深既人教我(但講真佢真係冇乜點教我野),
但我深信經驗係時間累積既, 係浸出黎既, 而且我相信熟能生巧

究竟去向係點呢? 呢一刻真係唔知, 我只係想點都做埋呢個月,
學多 D 野

松鼠既毛好多梳得耐吹又吹得耐不過佢又幾得人鍾意 )

好惡既貴婦狗所以要戴口罩先剪指甲 )

今日突然覺得幾開心開心係主人黎接番自己隻寵物我將佢抱落黎俾佢佢好開心咁攬住隻狗:「嘩沖完涼靚仔晒呀!」覺得有少少成功感.

每餐飯我都食足一個鐘所以我次次都揀 坐得舒服既地方先去食 )


1 則留言: