網頁

2008年10月7日 星期二

2008-10-07 無良寵物店僱主




番左工七日, 今日終於可以放假, 好開心咁同阿政出左去
TST
, 點之夜晚 6:30 收到老闆打黎既電話叫我聽日唔使番,
佢話我唔勝任呢份工, 我再追問原因之下, 佢就話總之唔勝任,
但竟然講唔到原因. 我覺得點都好, 都應該要解釋清楚等我有個知字,
佢就求其搵 D 野黎講, 話我尋晚收工剩係講聲「我走啦,
拜拜!」就行, 講都唔講聲!
我真係覺得好好笑, 佢都識得覆述我句說話都算係我唔講聲?!



之後話我同狗沖涼慢喎, 乜原來一個新手一日沖到十隻狗都叫慢,
冇野好講!



根本我知道唔係好關老闆事, X小姐一直都唔妥我,
佢一直都想我走, 只係我應承過自己, 做份人工超低,
工時超長既工, 係對自己既考驗. 所以佢唯有要解僱我.



跟住阿政陪去番去出埋 D , 我地講好左如果佢地出足糧俾我就算,
費事同 D 粗人嘈, 點之佢真係出唔足俾我,
好卑鄙! 我話唔o岩數,
X
小姐仲要串到爆, 叫我去勞工處追, 勁冇品!



過程中真係好唔愉快, X小姐既說話真係難聽到你唔信,
不過我都慣左, 做左 7 ,
聽既粗口係我做左 28 年人聽得最多既,
根本就係粗人潑婦一個, 對住客一個樣(平時好多熟容帶狗來或者來
hea),
背後人地出左間舖, 就粗口鬧人, 見慣不怪!



之前睇過我 blog 既朋友都
SMS/ e-mail/ facebook/
打電話問候我, 仲有朋友問使唔使幫手鬧爆佢,
又有朋友勸我搵過第間, 明知那 X小姐唔會教我野,
唔好浪費自己時間, 我一直都死忍, 同自己講,
唔好咁易放棄.



今日既事真係令我好唔開心, 但阿政同家姐都不停安慰我,
叫我唔使唔開心, D 咁無良既僱主而唔開心,
好唔抵! 只要知道根本同自己能力無關就可以了.



短短七日, 其實我已經睇到好多野:



1) 老闆無能, 成間舖上上下下好多野都唔知,
乜都要問 X小姐



2) 老闆好廢, 乜都要靠
X
小姐, 相信解僱我都係聽命於 X小姐



3) 老闆冇誠信, 請我既時候講明番2PM11PM,
結果要我番1PM11PM, 一句講錯就大晒



4) 老闆無愛心, 狗狗籠內便便,
佢就話:X!
又痾, 你好X憎我呀!



5) X小姐串到爆, 貴為寵物美容師,
日日開工都係講罰錢, 乜都係錢!



6) X小姐無愛心, 美容時對動物好粗暴,
佢地郁既時候我見過去成隻大力一聲推佢地撞埋牆



7) X小姐無愛心, 經常粗口鬧貓狗,
仲郁?! 信唔信我車爆你個頭!” , “咁污漕,
乞衣黎架!”, “唔好X黎沖啦,
X想幫你沖呀!”



8) X小姐好卑鄙, 我番
1PM,
佢叫我 2PM 放食飯,
仲話我唔放就扣埋我呢個鐘




( 見過 X小姐用 AA 膠黏狗狗流血既耳仔?! 我唔係好明點解! )



9) 經營手法低劣, 賣貓賣狗海鮮價,
上落可以相距數千, 睇人開價



10) 賣過期產品, 有次幫老闆執貨,
見到有野過期, 我話俾佢知提提佢, 佢話沖涼液咋麻,
叫我照放番貨架上面 ( 原來佢地有前科架啦, 在網上 search 到的資料 http://pet.fightclub.com.pk/text/t-170948-p-1.html )

11) 違反法例, 經常在店內煲煙……(仲有其他,
而家唔講住)



……



……



雖然呢七日對我黎講係非人生活, 錢賺得雞碎咁多, 仲要得到
D
好唔公平既待遇, 但我都覺得事都有兩面,
其實我都好有得著, 有好多體會我已經賺左.




柏高寵物 PACO PET SHOP



元朗西裕街 16 號民康大廈
6D



24747161,
24780706

.....







事情已經告一段落, 請查看最新的網誌:



2008-11-21 還我公道!!!



http://hk.myblog.yahoo.com/silly-maggie/article?mid=3789







1 則留言: