網頁

2008年10月11日 星期六

2008-10-11 兩家人BBQ

今天和阿政專程去東涌陪政爸政媽飲茶仲諗住乘機行下東薈城既 outlet, 點之政媽話想黎我屋企 BBQ,結果飲茶之後就車左佢地黎我地度兩個爸爸媽咪打牌我同阿政就去買燒烤食物


佢地打牌我同阿政就玩象棋 )

再玩盲棋 )

人少少 BBQ, 買野既份量都少D )

                    

                 ( 趁今日熱熱地即刻著尋日買既短裙靚唔靚呢?! 我決定帶埋去馬爾代夫著 )

                    

                    阿政都著左前日 Izzue 買既新衫新褲 )


沒有留言:

張貼留言