網頁

2008年10月1日 星期三

2008-10-01 俾人玩

最終我今日 1PM 番工,
另一個做野既女仔(簡稱妹妹仔)話我知尋日我走左之後,
老闆同寵物美容師(簡稱X小姐)講起我,
老闆話我今日番番 1PM就算數了,
X小姐就覺得就算我番 1PM 都要做死我!
(
因佢覺得我尋晚同老闆理論番工時間冇禮貌 )




聽完之後得已經知道我死梗啦, 肯定會俾人玩!




不出我所料, 做好開工既基本清潔之後,
2PM X
小姐叫我放食飯, 冇野呀麻, 食飽飯番
1PM,
2PM 就放我食飯, 分明玩野,
食完之後 3PM, 咁幾時先捱到
11PM
收工?!



 



我真係覺得好過份, 最終落到去, 仲俾我聽到佢講
D
好乞人憎既說話(佢唔知我o係度),
結果我勁唔開心咁出左去, 情緒好激動, o個一刻我真係好想放棄,
我明明係想學野, 但我已經知道佢唔會好好咁教我,
咁我仲留o係呢間舖有乜意思?! 最終雖然冇去食野,
但都逛足一個鐘先番番去.



 



之後我覺得自己好似俾人隔離咁, 一直都唔使 o係美容房做野,
o
係舖面抹貨, 其實都OK, 因為一間寵物店除左做美容之外,
仲有好多野, 我可以學下老闆點樣同客賣貨賣狗,
點樣營運間舖.



 



老闆同我講:X小姐份人暴燥D,
脾氣大D, 你識落左就會冇野架啦!




跟住又話:「其實早放食飯都有好處既,
如果唔係一多野做起上黎, 就好夜先出到去, 如果唔想食野咪出去行下,
夜左肚餓可以叫外賣



 



老闆比較 nice, 佢想緩和我同
X
小姐之間不好的氣氛吧!



 



我覺得 X小姐係想我知難而退, 唔知係為啖氣定係點,
佢想迫走我, 我就偏要捱過去!



 



! 再觀望多幾日先作決定!



 



尋日沖過涼/剷過毛既其中一些狗狗:



3 則留言:

  1. 堅持自己夢想的人最酷!加油!好多人撐妳!
    [版主回覆10/06/2008 12:15:00]多謝支持       

    回覆刪除
  2. 轉新工真係唔容易的, 勇氣可嘉!
    加油, 佢想你走, 你偏唔走者!
    [版主回覆10/06/2008 12:16:00]真係好唔容易, 我會努力架啦, 多謝你 ^^

    回覆刪除
  3. 係呀...唔好比人睇死..向好個方面睇....得到一定比失去的多...

    回覆刪除