網頁

2008年10月10日 星期五

2008-10-10 Happy shopping with Ell

今天是 Ell 的假期,
她相約了我一起到 TST shopping, 兩個女仔買野買到舖頭關門落閘,
security 開閘俾我地走.




( dinner@ 麻布茶房 )



今天的戰利品:



( Clarins
Eye Mask )




( Nuxe 面霜, 之前買過呢個牌子, 覺得很不錯, 所以今次再買另一種面霜, 仲買左兩瓶 )

                           

           ( Touch-sensitive
table lamp,
用手感應開關的座台燈, 有暗強三種光度 )








                          




                                    ( 深灰色長外套 )


                         




                        ( 層層疊的吊帶衫, 好得意, 著上身靚過這張反光相 )




( 襯衫用的扣針 )

                          




                                  ( 吊帶短裙, 希望趁住轉涼前著到一兩次啦 )



                          

                                    (長袖連身裙, 特別喜歡它柔軟的質料 )



Ell 曾經陪朋友到雪花秀買護膚品,
Sales
送左一堆 sample
俾佢試, 佢用完之後覺得勁好, 結果今日去
進貢”,
今次輪到 sales
sample 俾我試,
我會唔會係下一個進貢既人架, D
擔心添



3 則留言:

  1. 勁多收獲~ 這是減壓良方嗎? ^^
    [版主回覆10/13/2008 16:29:00]其實我冇乜壓力, 所以唔使減壓, 係 "開心良方" 就真, 每次 shopping 完都勁開心架 ^^ 

    回覆刪除
  2. 一直都想搵一隻好用既eye mask,妳買呢隻 Clarins Eye Mask 好唔好用呢?

    回覆刪除
  3. 一直都想搵一隻好用既eye mask,妳買呢隻 Clarins Eye Mask 好唔好用呢?
    [版主回覆10/13/2008 20:45:00]其實枝裝既 eye mask 選擇唔係好多, 呢次已經係我第三次買呢枝 eye mask 架啦, 我貪佢幾方便, 因為只要敷 5分鐘就得 (max 10mins) , 以前番工前我刷牙洗面後就敷, 跟住去換衫, 換完剛剛好可以洗得 ^^

    回覆刪除