網頁

2008年10月15日 星期三

2008-10-15 to 17 代課三天

舊校找我代課, 短短三天是很理想的工作,
所以應承了, 也可乘機跟舊同事聚聚舊  ( 更可賺一點 shopping )

學校沒有提供車位, 我要勁早起床轉三程車出去,
但我已經 5
個多月沒試過早起, 真的覺得很不習慣, 第三天更因為追不到巴士而要搭幾十元的士

以後沒車位的學校真要好好考慮!!! 


唔改簿都唔覺原來我已經好耐冇楂筆寫字 )



本身喉嚨不適的我, 病情在三天內急促惡化, 流鼻水
+
+ 突然腹痛 + 頭痛,
結過最後一天早退了個半小時.



~ 真係好冇用, 番幾日工就病,
太耐冇番工真係要時間適應.


沒有留言:

張貼留言