網頁

2009年2月12日 星期四

2008-12-20 From Paris to London

三日既巴黎之旅真係過得好快, 我地今日 check out 之後又坐 Euro Star
去番 London.



上次 book 酒店既時候超勁 full, 我地只好退而求其次 book hostel,
呢一晚係住得最差但反而最貴既一晚.

                            

                           ( Goodbye Paris ~ )

                            

                       ( 今次我地搭巴士走原來比起 Metro 方便好多起碼唔使上上落落 )

                           

                          ( 話咁快就到左 Gare Du Nord ──  train 既地方 )

                           

                          ( 早左少少到我爭取僅餘既時間出去行下家姐就留守看管行李 )

我們坐既 Euro Star )


( 3小時既 train, 我又爭取時間整理照片  blog )

到達 St Pancras, 又黎番 London  )

步行一段路就到達左 hostel  )

簡陋的房間 )


沒有留言:

張貼留言