網頁

2009年2月19日 星期四

2008-12-28 S98 X’mas party@sweet home

playing mastermind...


playing Wii


playing cards...

開餐啦一人整一樣野食好豐富呀大家真係好俾心機整(除左我一開始就爭左腸仔菠蘿黎整+提供大會零食&飲品:p)



你睇阿彰幾胃食相都未影完就忍唔住食先仲摭晒女朋友個樣

交換禮物時間

                   




見錢開眼....hahaha.....

踩汽球遊戲

                   

                     有人爭住吹D大既波俾人等人易爆D

                   
                     呢個會唔會細左少少呢?!


大家都預備好啦!!! 留心望下我地既懲罰食物係咩?!


o係我地圍住o個瓶......知道係乜未呀?

CoCo 既雞肉味貓糧.....我呢個提議會唔會變態左少少呢?

 

( 第一個被人踩晒兩個波既On Sir :「要食幾多架」)                   ( On Sir :「味道好淡!」)

踩波過程太激烈小休一下先

 

( 下一個幸運兒阿琪要擲骰決定食幾多粒貓糧  )                      ( 5恭喜晒~ )

 

                                    最後一個幸運兒係 Sheila, Vincent 同佢一齊分甘同味

CoCo :「你地玩時玩仲乜連我間屋都要搬埋入睡房


CoCo:「咁大聲踩爆D想嚇死我咩?! 

                     

                     Heidi & CoCo

最後一個遊戲 ------ Killer


估到 killer , Yeah~ 玩到凌晨兩點幾真係盡興又高興


1 則留言: