網頁

2009年2月24日 星期二

2009-01-06 好貴既魚蛋粉

今日終於因為胸骨發炎而去搵師傅, 師傅話我傷及氣門, 佢叮囑我三個星期唔好攞重野.

找師傅期間, 阿政o係車裏面等我, 但之後我俾師傅樓下雲吞麵檔既味道吸引左, 阿政搵唔到咪錶, 結果泊街.



當我地去攞車既時候, oo岩個咖啡人抄緊, 阿政飛奔過去求情, 但已經落左筆, 個咖啡人解釋話佢唔係一黎到就抄架, 仲俾我地睇番佢疊告票上一張抄既時間, 我地只好無奈地上車, 最後我攪低車窗接佢將告票既時候, 佢竟然講:「唔好意思呀!



真係從未試過聽咖啡人講唔好意思, 哈哈!

之後阿政話:「以後要聽晒老婆話(因為我之前叫左唔好博, 事關我地唔熟個頭多唔多抄牌)

晚上決定玩玩煮飯仔 )

忌廉雞湯汁配露荀 )

今日o Citysuper 買既靚靚 CD Box & Tissue Box )

呢個 CD Box 用黎整理燒左既光碟 )

 CoCo 影左兩張靚相:


2 則留言:

  1. 哈哈...魚蛋粉之所以貴係因為張告票
    自家種植有機蔬菜,有時間請瀏覽 http://hk.myblog.yahoo.com/modernfarmer09/
    如有打擾.請見諒

    回覆刪除