網頁

2009年2月15日 星期日

2008-12-23 Qantas Airways,《Beverly Hills Chihuahua 走佬芝娃娃》

為期三星期既英國+法國之旅結束, 今日要番香港啦, 家姐因為仲有下一站要去探朋友, 所以我自己番香港先.

好想o係度多謝家姐, 因為今次去既好多地方都係佢已經去過, 但都為左我而去多次, 另外, 仲有旅途中既飲食照顧, thank
you very much! 

去英國既時候我搭既係 BA (
British Airways ),
回程揀左 Qantas, 純綷想試多間, 等第時再 book
既時候可以知道邊間好D.

每一次去完旅行番香港既時候, 總係唔多 lucky, 我已經預左又會同D唔知乜野人一班機, 一係就隔離個日大大份令我好有壓迫感, 一係就遇到 BB 仔狂喊, 再唔係就係隔離個位係咁郁黎郁去, 令超級難入睡既我都俾佢搖番醒.

今次
Qantas 
帶俾我好舒適既十幾小時, 雖然都係訓唔到, 但時間都算易過, 空姐不時俾D小食生果果汁……令我食得好飽添. D人成日會話某某航空公司空姐靚D, 對我黎講佢靚唔靚, 後唔後生都唔關我事, 最緊要
serve
得好.


( 首先睇左一齣《Beverly Hills Chihuahua, 睇完好開心)


跟住食左第一餐 )

聽左 Chris Brown  CD )

空姐送上美味的雪糕 )

( Qantas 送的一袋 gift, 有糖、乾果、零食、朱古力 & 一大支礦泉水 )

繼續聽歌、睇書、同隔離位個瑞典人傾下計 )

食第二餐 )

再聽歌…… )

( 12:10am, 即係香港既 8:10am, 坐多4個幾鐘就到啦! )


呢張係 Qantas 派俾每個乘客既 Journey Planner, 知道幾點鐘派餐、派snack & drinks, 仲有埋每餐既 menu )

------  英國+法國之旅到此結束------

按此觀看精華相簿(700): 2008 Dec英國&法國之旅


2 則留言:

  1. 哈哈 ... 我之前真係無諗過你會同我過英國,參加我畢業典禮 ^^ 當你決定去的時候... 我第一時間就諗 ... 可以帶你去邊呢 ? 咁遠水路... 又要買歐洲機票... 又要飛 12 個鐘過去  !!! 點算 ? 點算 ?  一定要帶你玩玩 但係, 話晒都咁遠的地方 ... 玩得最穩陣 就當然係去玩... 我玩過的地方啦
    [版主回覆02/24/2009 15:51:00]hehe....都係既, 就好似上次我一個人帶你 、媽咪同埋爸爸去泰國, 去既地方都係我去過既, 咁真係穩陣D既 ^^

    回覆刪除
  2. 好開心... 有個咁長的旅遊 ! 我地真係好 free ^^
    係有d累, 不過都係一個很好的經歷 同埋回憶啊 ! 亦無想過 你會去我的大學 ... 課室... 圖書館呢 最正係...有個旅遊 (blog) 特輯   
    [版主回覆02/24/2009 15:51:00]AGREE, 係好好既經歷

    回覆刪除