網頁

2009年2月27日 星期五

2009-02-05 單車樂 with Q chai chai

年初七去完大埔團拜, 回憶番細個經常同屋企人踩單車既日子

我地每次都o係大埔租單車, 一路經吐露港踩去大圍, 再由大圍踩番大埔還車, 沿途會休息食豆腐花, 真係好懷念個 D 日子

於是我突然間好想踩單車, 問媽咪爸爸飲同唔同我地一齊去大埔踩單車, 佢地話使乜去咁遠, 屋企出面已經係單車徑



咁又係既, 屋企有咁多架單車, 又使乜特登搭車去咁遠踩, 仲要俾錢租單車! 加上吐露港已經唔再係一個踩單車既好地方啦

屋企好多架單車但要踩既時候先知漏晒氣激死! )

 

明明無打算帶埋Q仔去點之佢對住自己條繩狂吠係要到人帶埋佢 )

Q仔從未坐過單車佢竟然一出門口無耐就跳車要落地屎屎尿尿嚇死我好彩冇跌親D腳仔咋!

我地試過一邊慢踩一邊拖住佢條繩俾佢落地行下點之隻野傻傻地係咁行斜線都唔識得驚個“look”,  輾到佢之後我地都怕怕…. 所以踩一陣又停一陣陪佢散下步.


靜靜雞入左麥記食野好大膽呀! )

 


沒有留言:

張貼留言