網頁

2009年2月14日 星期六

2008-12-22 Last day in London

今日係 London 站既最後一日家姐本來想帶我去觀光去一D必到既旅遊景點但係我同佢講我唔去啦, shopping 算啦因為 London 係一個極之方便既地方我深信他日我一定會再黎所以都唔急住去觀光.我已經唔止一次掉低左阿政冇同佢一齊去旅行上次既加拿大 & 美國之旅已經少左D共同回憶所以我想留番一D野可以等埋佢先去.

                           

                      ( 今日係唯一一日唔使著樽領冷衫出街因為 London 唔算好凍 )

                           

                          ( 身後就係酒店入口 )






                   


                  ( London 既地鐵唔係叫 Metro, 而係叫 Underground )
                   

                                                           

除左行 Oxford Street, 再行埋 Bond Street )

X’mas 廚窗好靚好得意:

          




         



                 


                 ( 又去 LV Shop )

                 

                 ( 忍唔住再買多個 )


( Key and change holder M62650 )

 

                           



                                   ( 英國都有我最愛既 MUJI )








( 行下行下, 去埋
Nottenham Court Road )

 

                             

                             ( 積木消防車 )

D買左既燈泡我擔心飛番香港既途中會壓爛 )

如果俾我o係香港見到呢套餐枱我可能已經買左 )


                     


X’mas 臨近街上很多表演:

        



         




今天的戰利品 )


3 則留言:

  1. i see you went to Heal's Furniture Store. Did you try their restaurant? It is really good.
    [版主回覆02/15/2009 19:01:00]i didn't try that resturant, may be i can try next time when i stay in London, thx!

    回覆刪除
  2. oh! oh! ohhhhhhhhhh~
     
    LONDON!!!!!! I miss it soooooooooooo much~ 
     
    你就好啦~ 去咁多地方旅行!!!!!!! 去完honeymoon又去 europe~ 仲要買佐咁多o野~
     
    你依家已經變成一個幸福少奶奶啦!!!! 真令人羨慕~ 

    回覆刪除
  3. Very good wor... did u buy Harrods?

    回覆刪除