網頁

2012年3月6日 星期二

2011-11-11 工人又講大話,煩!












請工人之前已白紙黑字講明唔可以有手提電話,上班第一日再brief多一次,大家agree晒既,但好快已發現佢買左佢既第一部手提,我地冇即刻拆穿佢,因為見佢都唔過份……. 直至佢後來做野真係唔OK,我地都攤牌,最終方案係每晚做好晒野我地會俾番個電話佢,第朝佢再自動自覺放返低。



不過呢個方案唔係 work 左好耐就發現佢再買過另一部,冇野好講,又收一部,但講到明工作時間之中如果佢真係需要用電話可以問我地攞。



今日,終於發現第三部手提,我真係好憎人講大話、唔誠實,好討厭呀!



BK forum講,D工人真係十級鍾意SEND SMS,冇電話佢地會死。



大佬,你做好你自己D野先啦,你做野OK既話我冇野好講…… 你做得唔好,我一定會覺得係因為部電話令你分心lor.




沒有留言:

張貼留言