網頁

2012年3月14日 星期三

2011-11-24 Josie & Ivan 非常開心既一次聚會










( Josie & Ivan 勁鍾意婆婆,一見到就好似搶包山咁爬上去,冧死婆婆啦~ )  






開始識得爭野玩啦~ ) 


( Josie 小妹妹,馬馬用黎騎架喎,你咁樣企法好危險呀! )  


兩個又要黐住婆婆啦 )


又玩碰頭 )




齊齊睇DVD )


我地玩食星星餅遊戲,每人五粒,結果 Josie 10羸晒,因為星星餅係佢既至愛,快手到你唔信,食完再爬埋去 Ivan度搶;而 Ivan 就剩係識得劈大個口等人餵,實在唔夠好主動去攞黎食既 Josie 爭,拍低既video笑到我地標眼水 ) 

( 原來小朋友見到大人講好野同埋好開心既樣,佢地就會 clap hands, 不斷拍不斷拍,d video 真係好好笑


1 則留言:

  1. love both of them so much !
    [版主回覆03/23/2012 00:44:38]

    回覆刪除