網頁

2012年3月22日 星期四

2011-12-05 Josie 的新遊戲墊














( 180x200cm, 大大張,圖案colorful, 靚過之前oD好多


6 則留言:

  1. 係邊度買架?
    [版主回覆03/23/2012 11:42:50]淘寶

    回覆刪除
  2. Hi..你呢張係咪dwinguler呀?呢張厚嗎?有沒有味?可以比你買呢間淘寶link我嗎? thanks..
    [版主回覆07/01/2012 22:23:25]我呢塊係parklon地墊180x200cm,
    唔覺有味。
    不是dwinguler,仍要LINK 嗎?

    回覆刪除
  3. ok./..你比我呀....我對你用過既野有信心呀..haha^^
    [版主回覆07/03/2012 13:38:14]http://tradearchive.taobao.com/trade/detail/tradeSnap.htm?tradeID=109629469176667

    我呢個牌子,都有分平同貴,貴既quality好些,但我揀左平,so far 都OK。
    當然用用下都會有耗損,但可以接受,你參考下啦~

    回覆刪除
  4. Hi...我剛在你此店訂了,付款後他才說不送hk,你是找別的運輸送hk嗎?可否比資料我,還有,運費大約是多小? 謝謝
    [版主回覆07/16/2012 15:11:56]係呀,我多數買野會一次買好幾間舖頭既野,然後找集運公司(在廣州),一次過運到香港的。
    每次好幾張單夾埋,以重量計,所以我唔 exactly 知道呢張墊幾重幾多運費。

    你下單時要輸入地址架喎,個運費應該會自動彈出黎先係。

    仲有,記住淘寶一定要同賣家傾好運費先好俾錢。

    回覆刪除
  5. 我第一次o係淘寶買野咋,所以好多野都唔識,而且我打地址,佢顯示係包郵(其實都覺奇怪,又會咁好包郵唔洗比運費),過左陣佢就話比我送唔到,我依家搵左間集運公司啦,咁樣運費就平好多了....終於明白點樣可以買到最平最抵,又可以運費唔洗咁貴..唔該你呀Maggie

    回覆刪除