網頁

2012年3月17日 星期六

2011-11-28 傳聞中的發奶飲品──黑麥汁

對於我呢D餵左10個月全人奶既媽媽黎講,其實一切都很穩定,沒有特別需要飲上奶湯水,已經可以 keep 到足夠奶量。


只是間中心情不好(兩公婆鬧完交,心情差,奶量會即drop), 唔多唔少影響左雪櫃既存貨,個心就會好想快D追番,見到多D存貨會比較有安全感。



近日睇 forum,台灣那邊既人奶媽好興飲黑麥汁,講到效果好神奇感,於是我又好奇買黎試下。


( 台灣好hit, 但原來係德國產品 )

( search 過香港唔算好多地方有得買,$12-16不等,搵到一間有做特價
$63

pack
,為番一枝
$10.5 )  



( 其實都幾好飲,尤其雪凍左之後,就算唔係for發奶都好似好有益 )



補充資料:



原裝德國進口有機黑麥汁,含豐富蛋白質、鈣、鐵、維他命B雜、啤酒花。不含防腐劑、酒精成分。 功效:黑麥汁中的硒含強大抗氧化功能,可延緩衰老,促進新陳代謝。酵母菌可助消化。啤酒花幫助分解蛋白質,豐富的維他命B雜及鐵質,特別適合懷孕期婦女補充體質。




1 則留言:

  1. HELLO Maggie, my milkdrop alot,only 3oz one days, can i know where can buy this ? THX
    [版主回覆06/11/2012 22:19:17]Health Aims 源生坊
    http://healthaims.net/
    你CLICK上面既網址,睇睇分店地址呀!
    P.S. how many months your baby now? is it your period come? if period come, will drop sharply

    回覆刪除