網頁

2012年9月10日 星期一

2012-08-25 Josie 高燒@ 法國醫院(入院)









其實前日同 Ivan 表哥游水前覺得 Josie 頭仔㷫㷫地,之後都俾左兩次退燒水佢食。



24號全日都正常體温,心諗好好彩,點之今日又反覆發燒,到左凌晨十二點,Josie 醒左喊喊,身體不斷震,停唔到落黎,第一時間車佢去法國。



姑娘幫佢量到 39.8度,當時門診非常多人,但我問姑娘可唔可以睇先,好彩唔使等即時插隊睇先。



醫生做完各樣檢查,初步除左發燒之外,其餘耳鼻喉各樣都正常,但安全起見都係留院 check 清楚。


三人房full左,所以住左二人房 )  
















( 二人房有埋
high chair,
私人有線電話、書桌雪櫃  ) 



二人房除左床位、醫生巡房等每樣貴幾百之外,一切化驗同雜費都額外加 40%, 不過當時實在冇考慮咁仔細,有位就入左院先 )

上次 Josie 腸胃炎入院,住三人房充電費$12, 今次二人房$17)
















( 入院後做左好多test
[
抽取鼻液、x-ray、抽血、貼尿袋取尿液樣本], 每一樣都嚇到
Josie
死,勁陰公,勁扭計,終於凌晨33 clam down 落黎覺覺豬,不過瞓左一個鐘又再醒番>.<) 






沒有留言:

張貼留言