網頁

2012年9月13日 星期四

2012-08-30 Josie 高燒@ 法國醫院(Day5)









終於喺過去24小時冇再發燒,醫生批准 Josie “home leave”, 抗生素針劑要每日吊一次,所以每朝會帶 Josie 返醫院,吊藥&醫生巡房後就可以返屋企休息,太好啦,唔使再擔心同其他baby交叉感染,又可以喺屋企休息同埋照顧得好些。




其實吊藥係唔痛既,Josie 扁嘴係驚驚姑娘 )

今日吊第三劑抗生素,希望Josie 既情況繼續穩定,唔好再發燒 )  


( Josie 見過媽咪開幾次 locker 之後,就嚷住要攞key, 有樣學樣開locker )  



( “home leave” so good!!! Josie 最近好喜歡行樓梯 )

( 頑皮 Josie 用口用牙擔起成個罐




1 則留言:

  1. 我個女11個月已試過三次尿道炎喇!不過就未試過高燒,次次都係低燒,醫生話懷疑佢係尿倒流喎!半年後要安排照同位素鏡。
    [版主回覆09/19/2012 17:54:01]我都有朋友係咁,自細細個長期食抗生素。
    希望你女女冇事啦

    回覆刪除