網頁

2012年9月24日 星期一

2012-09-14 Josie in pink









從來不太喜歡粉紅色,感覺太girly, Josie 初生開始,我為她買既物品如果有黄色或其他中性顏色都會首選,再唔係我寧願揀藍色都唔買粉紅色。



一直以來都接收左好多朋友既衣物、用品,女孩子嘛,當然粉紅色佔大多數。



慢慢我對粉紅色已經冇咁抗拒(但對公主物品仍然超級抗拒),加上穿在小朋友身上的確好看^^


今日工人幫 Josie 著到一身都係粉紅色,喺屋企都著埋鞋,同揹背包 )  


( Josie 鍾意摸CoCo )


歲半有多既 Josie 好活躍,好唔容易令佢坐定定 )  


睇黎楊綜緯DVDJosie clam down 係萬試萬靈 )




( drawing, drawing and drawing… ) 










1 則留言:

  1. 幾好睇啊~
    [版主回覆09/28/2012 13:52:30]haha.....所以我已經接受左粉紅色啦,唔會刻意唔揀 :P

    回覆刪除