網頁

2012年9月14日 星期五

2012-08-31 最後一次產檢 @廣華









第二次去廣華產科覆診,又係爆多人,同上次既感受一樣都係勁唔想再去。



入到房檢查既時候,姑娘問我仲會唔會返黎覆診, 我答佢唔知,最主要怕BB早產,然後姑娘就話我有排牌已可以了。



可能佢地知我有私家醫生跟開,加上上次要覆診我又借故打去改期,佢都估我其實唔係打算喺廣華生。



最後醫生同我講,唔俾覆診日期我,叫我想覆診先自己打電話番去約。



我唔使再返去覆診啦,但 touchwood BB 早產的話佢地都會 take care 我個症。



太好啦,大家知道發生咩事,簡單直接,唔好浪費大家時間同資源。

臨走要抽多次血,查實唔係好知驗咩 )

( 覆診後 lunch@CPK ) 




沒有留言:

張貼留言