網頁

2013年9月3日 星期二

2013-08-11 lovely Max VS naughty Josie
























Max 出世開始,朋友間唔中問錫邊個多d, 每次我都好肯定咁答 Josie.



之後我好擔心,我會唔會永遠都錫晒 Josie 一個架…… 近月我終於突然覺得 Max 好可愛、好攪笑、好得人鍾意,可能因為佢大個左,反應多左、互動多左。



自己生既冇理由會唔鍾意既,唔使再擔心啦~



又唔知係咪因為愛錫多左 Max, 而令 Josie 感覺到 dad dad mama 分薄左佢既愛呢?! 佢近期又變番醋酲,同埋多左好多情緒失控既時候,非常難攪。










有人晏晝唔肯瞓覺,結果游完水之後冇晒電,晚飯時間含住啖飯瞓左半個鐘! )


醒左之後發左一輪顛,唔瞓晏覺既小朋友真係好難攪…… 伯伯買左雪糕俾佢食,但其實我十萬個唔願意俾佢食,因為太扭計,但又唔想掃伯伯興,俾你一次咁多,下次再曳,唔可以食雪糕! )




( cheers~ ) 








1 則留言:

  1. 細佬Max 真係好盞鬼,成日笑....古靈精怪!!!
    隔住個Mon 都想錫佢一啖
    [版主回覆09/07/2013 19:19:20]等我傳你呢個吻落佢塊面到啦,wakaka !!!

    回覆刪除