網頁

2013年9月17日 星期二

究竟仲繼唔繼續寫落去?!

Yahoo blog 執笠,最簡單既搬家方法係搬去「Xuite隨意窩」,但我睇過個版面唔係咁鍾意,而且好台灣 feel, 感覺怪怪,另外儲存空間有限,我2千幾篇BLOG, 2萬張相,我估一定爆。

現階段我乜野都冇做過,如常照出 post, 至於繼唔繼續寫,如果寫喺邊度寫等等既問題仍然未有定案。

但為左同多年以來既 blog 友保持連繫,我開左個 facebook page, 大家可以 " LIKE ", 交流一下邊個平台好、邊個最多人搬、搬左既有冇咩野心得分享……

keep in touch!!!


Your Silly Maggie


Promote Your Page Too
















https://www.facebook.com/yoursillymaggie






















3 則留言:

  1. 咁辛苦寫左咁多野,當然唔好放棄喇。搬去blogspot喇,好多人都搬左去果邊。

    識唔識搬呀?

    回覆刪除
  2. 好似我唔識寫PROGRAM,我咁搬,YAHOO => TUMBLR => WORDPRESS => BLOGSPOT,咁呢個搬法就係先自動由YAHOO連相搬去TUBMLR,匯出XML去WORDPRESS,跟住由WORDPRESS滙出一啲BLOGSPOT識睇的XML,最後將呢啲XML滙返入去BLOGSPOT入面,咁就完成。不過呢個做法就匯唔到留言。

    我覺得呢個方法最方便最快架喇,又唔駛搞過啲相。

    詳情妳可以去以下睇下:http://smartbenben.blogspot.hk/2013/09/yblog-tumblr-wordpress-blogspot.html
    [版主回覆09/21/2013 11:32:32]好似好複雜咁 >.<
    我要全搬,包括2千幾篇BLOG,2萬張相,再加全部留言。
    究竟有冇可能一次過完完全全搬晒?
    量咁多,實在無能為力逐篇搬。
    我好擔心會死圖,咁篇BLOG就會變得冇晒意思。

    回覆刪除
  3. 我呢個方法好簡單,妳只係需要Export同Import 同埋開Accounts。圖唔會死,但留言唔會保留。(我自己唔prefer保留留言,因為有啲係私人留言,去到果邊會全變公開)

    如果妳唔介意,亦想保存留言,咁就要參考我俾妳條連結另一篇網誌,但做法會複雜一點。
    [版主回覆09/22/2013 15:21:13]原來如此 >.<
    我係 full time mom, 在家只有 mac.

    我剛試 right click "save page as" , 跟住就出左個file(.webarchive)
    乜都齊,但連左右欄既野都SAVE埋,我只係想中間欄既 BLOG內容同相片。

    咁要再想想其他方法啦:(
    [Dennis Kong回覆09/22/2013 15:07:54]妳要有個叫ADOBE PROFRESSION的軟件先得架。通常公司都有,不過妳要喺公司整囉。
    [版主回覆09/22/2013 14:57:29]請問轉PDF既步驟係點?
    [Dennis Kong回覆09/22/2013 14:54:03]PDF唔算好大,幾百K至2M不等,要睇多唔多相。由於妳有啲留言會好正,咁佢會幫妳摺埋架麻,如果妳想睇晒咪要打返開佢囉。

    慢慢睇喇,總有一個方法啱妳!
    [版主回覆09/22/2013 14:09:06]佢嗰邊有關搬BLOG既文章好多篇呀, 另類方案都分別有5篇,得閒要抽時間睇下邊一篇係適合我想原汁原味咁搬先.

    "而且要打開始啲留言" ?
    轉PDF個file size 大嗎? 視乎多唔多內容(相片)?
    [Dennis Kong回覆09/22/2013 13:57:22]如果係咁,妳睇我SEND 俾妳條LINK另一篇網誌,果度有教架。不過複雜少少。唔少人都咁樣搬左。包妳原汁原味。

    搬左之後可以EDIT架,但YAHOO就變唯讀囉。

    每篇轉PDF要逐篇手動做,而且要打開始啲留言,所以好花時間架。但就治本囉,唔怕第時啲BLOG執晒咩都冇。
    [版主回覆09/21/2013 23:01:50]私人留言唔多,所以我好想KEEP,同埋唔介意公開。
    我係好想原汁原味咁搬,有冇可能?
    所有分類可KEEP到嗎?
    搬左之後係唯讀,定係可以EDIT?

    另外,點樣每篇BLOG轉為PDF,逐篇手動做?

    回覆刪除