網頁

2013年9月29日 星期日

***最後一篇,有緣再見***









打完呢篇之後,我就會去打包呢個BLOG,隨即進入唯讀狀態,大家再唔可以留言,我亦都唔可以再回應大家。



突然覺得好傷感,因為唔知究竟備份係咪真係會成功,若然成功又係咪真係可以原原本本咁搬去 blogspot.



如果其中一樣失敗既話,我唔知我仲會唔會有心機繼續寫落去。



呢個BLOG寫左就黎六年,由做女寫到做人地老婆,再寫到去做埋人地阿媽,每一篇都係心血。



縱使生活極忙碌都會抽時間出post, 拍照、整理相片、打字、上載分享,每一個動作都每日行常既習慣。



23百幾篇blog, 接近2萬張相,希望有機會重見天日,祝我好運。    

 
(  瀏覽既次數已超過一百萬次,應該有唔少讀者經常黎探我,不過齋睇冇留言^^ )

            
 



( 親子、shopping好友聚會、旅遊、寵物、電影、飲食乜都BLOG )




( 2005-2007 msn
space
寫左2年半,2008 起再喺 yahoo blog 到而家,一共 blog 8 年多,自己都佩服自己既恆心 )



 



1)打包之後我會搬去呢度:



http://yoursillymaggie.blogspot.com



http://yoursillymaggie.blogspot.hk



(應該兩條link都得,但我資料太多,好可能要幾日先備份完成,再加上要重新resize同埋上載全部相片,我估要暫別接近一星期)



 



2)呢段期間可以去我 facebook page 睇下有冇最新資訊:
Your Silly Maggie

Promote Your Page Too



https://www.facebook.com/yoursillymaggie



 



3)另外本地網站 dimcook 提供網誌暫存服務,我都申請左,如果將來佢真係設計左個合心意既寫blog平台,不排除會喺嗰面繼續寫:



http://archives.dimcook.com/maggielau/articles



 



Bye Bye~




沒有留言:

張貼留言