網頁

2013年9月2日 星期一

2013-08-11 Max’s 1st swim





























2 則留言:

  1. Yahoo Blog關閉,你有無打算搬去邊呀? 我一向都睇開你個blog,搵到地方搬記得通知我呀.....THX!
    [版主回覆09/09/2013 13:59:52]咁都好D,不過我都係睇定D先。
    [Rosaria回覆09/09/2013 09:02:23]應該唔洗逐篇搬的,可以一log過
    [版主回覆09/07/2013 19:15:50]要逐篇自己手動去搬?
    我有二千幾篇,如果要手動搬,我會搬死架 >.<
    [Rosaria回覆09/05/2013 09:57:40]我見有好多媽媽都搬咗去Blogspot,我都搬咗(http://mingchimama.blogspot.hk/),都算OK易用,你不妨考慮吓啦!至於D舊網誌,我見有D媽媽都搬到,我未試,我見有XML匯入功能,所以應該唔難做的。
    [版主回覆09/04/2013 06:06:39]唉,呢個消息令人超級down.
    仲未知去向,好似可以搬去「Xuite隨意窩」,但我望過下覺得個版面好唔鍾意,成個網好台灣feel, 好唔慣

    回覆刪除
  2. 我同樣日日有追你個Blog,唔睇唔C服
    所以你一定要繼續寫,搬去邊都要通知我的哋班Fans,嘻嘻......
    [版主回覆09/07/2013 19:13:52]唉~
    我真係唔知仲寫唔寫落去,真係用好多時間,或者要減產,因為湊兩件連瞓覺既時間都唔夠。
    你呢?有咩打算,搬去邊?

    回覆刪除