網頁

2013年9月6日 星期五

2013-08-15 NISSAN Serena











經過一輪資料搜集、睇車、試車,終於喺三架熱門七人車中揀左日產 SERENA, 揸左差唔多一個月,真係覺得冇揀錯。



呢架 Serena 比起 TOYATA Noah, HONDA Stepwgn 更加切合我地既實際需要,去原廠試完新車之後真係極有衝動想買,但實在好貴,加上好唔捨得新車落地蝕一截既關係,終於買左 2011 年既0首車。



之前架 Jazz 亦都已經賣左,今日將原本既車牌套番落架 Serena 度,未等到好天氣已經急不及待幫佢影輯相啦~


( NISSAN Serena highway star )    


珍珠白色, like! )


其實架車真係好大架 )


( Xenon 頭燈附自動光線調較功能 )  


七人車個尾同客貨VAND似,不過冇辦法,想一家舒適D都係早轉早享受 )


( LED高置式煞車燈 )








全車黑籠及黑色皮座,係揀 Serena 唔揀 Noah 既其中一個因素 )


好多品牌既頂級版會配桃木裝飾,好彩 Serena 唔係,我覺得咁樣 young 好多 )


個電子錶板都幾靚仔 )


左右雙電趟門超級方便…… )


( …… 啱晒我地要安裝兩個 car seat 既家庭需要,幫佢地扣安全帶、上落車等都非常就手 )


一觸式設計,連把手都唔使拉,襟個掣就可以開關,勁方便! )


巨型玻璃天幕 )


天幕兩邊有藍色LED )


需要載大型物件既時候可以摺起尾排座位 )


需要載多人既時候擺番好尾排座位 )  

我地暫時係只摺一張尾排座位用黎放架大BB車,揀 Serena 唔揀 Stepwgn 既一個重要因素,因為 Stepwgn 一係唔摺,一摺就要摺晒兩張,唔夠彈性 )


( ‘Central Walk-through’ 又係好重要,因為放 car seat 唔方便開合中排座位俾尾排乘客上落 )  


司機位側邊既摺合式餐桌連杯架可以活動…… )


( ……成個推去中排…… )


( …… 打開之後可以多坐一個人…… )


( …… 計埋尾排三個位,2-3-3 seat mode, 全車最多可以坐8 )


中排 10 LCD  MON )


( Kenwood monitor with DVD receiver, USB插頭可直接播 iphone 內既音樂,另外加左 subwoofer & tweeter ) 


( Keyless Go 無匙遙控系統,開車門、撻車、lock車連車匙都唔使攞出黎 ,極之方便! )


中排兩邊側門內藏活動式太陽擋…… )  

( …… 拉起把手至窗頂既掛勾…… )


( …… 呢個設計 very good, 唔使用吸盤式既太陽擋,成日跌又阻住開窗 )


中排&後排均設冷氣出風口 )


中排摺合式餐桌連杯架 )


側鏡連指揮燈 )


( Xtronic CVT 無段變速波箱 )


原裝係 16”合金鈴,但改裝左18”  )


合金鈴上面個標誌好似 "M&W", like!!! )


後波泊車鏡頭 )


花左 $550 整左對尖字凸字車牌,我覺得少少貴 )


( Benbat 新頭枕連頸枕 for Josie )


( Benbat 安全帶套x2 )


( 1-4 yrs for Josie, 特登揀番黃色獅子,襯番個頸枕 )


( 0-12 months for Max )


( car seat 保護墊x2, 唔捨得簇新既皮座被壓花或者整污漕 )


頸枕&安全帶套 )   




1 則留言:

  1. 架車真係好唔錯,我哋嗰時都有考慮過買架7/8人車,但後尾諗其實大部份時間都只係我哋一家三口坐,所以就打消咗個念頭LU!
    [版主回覆09/09/2013 14:04:18]我一家四口時都想勉強用架 JAZZ, 查實係載得晒 :P
    不過算啦,基於「早買早享受」,都係 go ahead, 費事再過一兩年先買,到時後悔當時唔早買。
    但如果只係一家三口,就絕對唔會買住,因為咁大架車,真係會用多左油,唔係咁化算。

    回覆刪除