網頁

2013年9月23日 星期一

2013-09-10 我的私人時間

老公依然放緊大假,我又可以出街唞唞氣。呢個假期真係黎得及時,因為差D壓力爆煲攪「罷工」!


時間唔使多,鬆一鬆已經好好多,期望以後可以安排多D私人時間等我呢個 full time mum 可以回一回氣再努力過~

( hair cut…… 婚後將一頭長髮剪短,五年之後又再次想留長,唔知我會唔頂得順呢?! )  

首次試用快圖美 Easy Print App 曬相,好方便啊 )
( picture wall 換左一部分新相 )  
出親街都有收穫^^ )




( Teex2 for Josie )

( Teex1 for dad dad )

波點運動褲買俾自己 ) 


1 則留言:

  1. 雖然我湊一個,但我無工人,有时間都想hea 下同去shopping,你仲可以写到blog 真係好啊
    [版主回覆09/28/2013 03:32:32]真係要平衡下,如果唔係人都顛,慶幸最辛苦既日子總算捱過。
    Max 接近一歲,識行的話應該會輕鬆不少。
    你都要安排下私人時間O抖O抖氣啊~
    寫BLOG真係好花時間,但閒時重睇又真係好回味,就好似一本online diary咁,隨時隨地諗起就可以 click 番黎睇。

    回覆刪除