網頁

2008年2月4日 星期一

2008-02-04 大家都放假了

     元朗有一間很出名的車仔麵, 路過時總見到很多人排隊, 這間店每天只營業至晚上七時半, 所以我一直都未吃過,趁著我們大家都放假的日子, Man , Fa , Daniel 和我相約一起去吃。


( 永年車仔麵真的很好味, 下次一定要和阿政去試試 )



     之後又到了 Man & Fa hea hea, 然後陪阿 Man 去辦了一些事。




( Man 說從這張照片中, 知道我喜歡阿花多於 Daniel,
因為我挨近花花 )

( 本來正正經經地合照的……突然 Daniel 喝停我們…… )




( ……原來他要變身成為幪面超人 )




接著, 一起到八鄉接阿政, 再到元朗晚飯。





( 在餐廳中 Daniel 再次變身, 食客都投以奇怪的目光 )



            飯後時間尚早, 阿政也來了 Man & Fa 家玩玩。多得阿 Man 的接載阿政, 我們幾個女孩子又可以傾傾「女仔計」。




( 阿政也喜歡玩 Wii, 看來 sweet home 也該添置一部了 )





( 不知大家是否覺得見阿政的機會很少,大家都輪著跟他合照呢! )



       可憐的阿銀因明天仍要上班要先行回家, 不能參與我們一起玩四方城。



( 點算賽果中, 我以負 $376 成為了今晚的大輸家 )


6 則留言:

  1. 估唔到daniel竟然會在餐廳裡變身...傻佬!!!
    難得可以傾到「女仔計」...這是女孩子的祕密~~~
    雖然阿政今次是短假,但大家都玩得好開心,下次長假再玩^^

    回覆刪除
  2. 你係咪買 永年 o既車仔noodles食呀!?!?!?!
     
    呢間真係超好味呀!!!!!!!!!!! 我今日都食o左一次~ 好好味呀!!!!!!!
    [版主回覆02/07/2008 18:08:00]無錯,就係永年啦,真係好好味呀!

    回覆刪除
  3. 你終於都試到永年的車仔麵喇~~真係好正架! 睇到都流口水!!
    我讀中學時學校在附近, 經常去食的!  
    最喜歡他的辣! 推介蘿蔔, 豬腸, 豬紅, 雞翼, 雞翼尖......所有!!
    提起都好味!
     
    PS: 祝你們身體健康! 心想事成!! 財源廣進!
    恭喜發財!!
     
     
    [版主回覆02/07/2008 18:17:00]蘿蔔我有食呀,好好味!牛肚都係好正呀!
    多謝你既祝福,我都祝你身體健康 ( 呢個最緊要 )
    仲有要祝你唔好再忙到透唔到氣 , 多 d 休息

    回覆刪除
  4. 教書的朋友們......原來可以放長長的新年假,是真的很令人羨慕的!
    我很羨慕你們呀~~~ ^^

    回覆刪除
  5. 恭喜發財,鼠年事事如意,一起努力"豆利是"啦~~^^

    回覆刪除
  6. 雖然只是短短的一聚,但大家都好高興呢......

    回覆刪除