網頁

2008年2月8日 星期五

2008-02-08 年初二@政姨家

     連續好幾個新年都抽空到阿政的姨姨家拜年, 每次來到姨姨家, 她總是殷勤地招待我們, 又煮各式各樣的食物給我們吃。


( 雖已吃過午餐, 但姨姨都為我們預備了糕點、粥等食物 )








( 姨姨家很有節日氣氛 )


( 今天學識了國際象棋, 感覺比中國象棋多一點變化, 幾好玩! )




( 晚飯時間, 姨姨對餐具都很講究 )




( 姨姨連同兩個工人煮了十幾人的飯餸 )



( 今晚的餸菜之中, 最最最好味是賽螃蟹, 難怪我又吃兩碗飯了 )




( 我拿了姨丈的雪卡拍了這張「Maggie的微笑」)


2 則留言:

  1. 嘩..... 你學識國際象棋就好啦.... 我好鍾意玩嫁, 我係酒店成日同同事、住客玩嫁! 之後就身邊無人同我玩了.... 我唯有同 vista 的電腦玩 yeah .... 番尼之後可以一齊玩 真係好好餸啊....  計我話就碟碟都咁好味 ! 哈哈....「 Maggie 的微笑」真搞笑

    回覆刪除
  2. 很開心可以和家人一起過年.....
    國際象棋都幾好玩,不如我地買一套在家玩。^^
    「Maggie的微笑」影得好似.......不如叫做「蒙羅Maggie」啦!haha...

    回覆刪除