網頁

2008年12月4日 星期四

2008-12-04 英國, 我黎啦!!!

二家姐一早已買了這張 return ticket HK UK, 而我竟然可以好好彩上網 book 得到同佢同一班機出發.



( I will miss you )


 



( 兩個送機的男人 )




( 好開心我地趕得及係出發前買到兩大包軟糖, 呢個係鼻敏感發作時必吃既 )



o係飛機上面本來我地唔係一齊坐, 不過有好心人幫我地調左, 好開心之際, 竟然有 announcement 話機件故障要立即更換, 航班 delay 兩個半小時. 當時我好擔心, 因為我之前仲 book
多左一程內陸機由 London Newcastle, 比家姐搭早一班機, 但咁樣 delay 我好可能會 miss
左班機.



                      

                     ( 飛機上既紅酒竟然唔係杯裝, 而係枝裝 )




最後當我到達 London 既時候, 我既另一班機已經開走左.




( 由於係航機既問題, 所以佢地安排番另一班機俾我上, 好彩地, 我又變番同二家姐一班機 )



London Newcastle 大約一個鐘, 最後我地準時到達英國的紐卡素. 家姐既朋友 Cindy
黎左接機.

我地坐 Taxi 去左佢屋企 )


沒有留言:

張貼留言