網頁

2008年12月14日 星期日

2008-12-14 好正既 Lasagna 晚餐

同家姐分道揚鑣之後, 我就番左去訓覺, 點之訓醒之後…… 就有兩個男人為我地三個女仔煮緊野食.




( 呢兩個男人就係 Joe 同埋佢由細玩到大既朋友 Sam )



( 呢盤野真係超香呀! )




( 佢地兩個整到要等既時候就會走番去客廳睇波, 到咁上下又再出黎合作, 好攪笑! )



( 我地三個女仔乜都唔做, 三部電腦一齊上網, 幾歎呀~ )



Sam 因為工作關係, 所以留宿左幾晚, 聽日佢要番番 London, 估唔到令我同家姐大飽口福



登登…. 美味既Lasagne 完成啦! )

仲有蒜蓉包…… )

( ……同埋沙律 )

( Sam 為我地分食物 )

多謝 Joe & Sam )

                  

美食 + 紅酒 + 柔和既音樂 = perfect )

食飽飽今次輪到 Sam 玩講廣東話 普通話 )

最後 Sam & Joe 在夾歌一個彈琴&一個彈結他真係好正既一晚



沒有留言:

張貼留言