網頁

2008年12月9日 星期二

2008-12-09 Crazy shopping day

今天沒什麼觀光活動, 由步行離家開始, 直至舖頭關門的最後一分鐘都是不停 ShopShopShop!



一路買一路提醒自己, 重既野全部都唔好買, 20 kg 既行李限制, 多左 1 kg 都要罰錢, 千祈唔好得不嘗失

鄰居的貓貓 )

牠望著門鎖喵喵叫好似想人開門俾佢咁 )

                 

                ( 我地好接近佢既時候佢又走到我地走左佢又番出黎望我地 )

                 

勁多高跟鞋呢度只係其中一角咋, CRAZY!!! )

又買冷帽檔主仲幫我帶埋不過唔使咁大力喎哎唷~ )

 

好靚既豹紋水鞋超想買可惜太重唯有影完一輪相之後除番低 )

作戰到最後一刻帶住我滿滿既 shopping bag  cashier 俾錢 )

戰利品逐件影影到勁夜凌晨時份煮野食醫醫肚 )


好豐富既戰利品 )


1 則留言:

  1. happy new year2009!
    嘩~原來去uk都可以咁多o野買ga~(不得了唷~~~~hohoho)我好鍾意啡色對雪靴!(d料好靚咁呀~)真係可惜怕overload呀,對豹紋boot真係好靚呀~(我上次o係日本都係狂買鞋,都買咗水鞋但不是豹紋,最後都overload了!幸好唔駛罰錢~~)
    [版主回覆01/10/2009 17:51:00]對雪靴超正, 好舒服, 好暖, 怪唔知得成街既女仔都著啦!

    回覆刪除