網頁

2008年12月11日 星期四

2008-12-11 我病左呀!!!

尋日全日不停對住部電腦 book , 完全冇出過街, 但竟然差唔多 book 好晒既時候, 開始覺得好唔舒服, 喉嚨好痛, 跟住仲發燒, 平時勁抗拒食藥, 發燒都由得佢燒, 最多勁飲水. 但今次人在異鄉, 真係唔敢亂黎, 最終食左 Panadol 先睡.



今日起身仍然係超唔舒服, 喉嚨好似俾火燒咁, 咳到顛左, 好似想將個肺咳出黎咁, 把聲沙晒, 加上繼續發燒, 我都知今次好嚴重, 一定要食藥.



不過家姐話英國睇醫生, D醫生唔俾藥, 要取藥單自己出去買, 所以最終索性唔睇醫生,
Cindy
幫我買藥.



我好乖咁按時服藥但情況冇乜好轉好辛苦好驚好擔心 )

二家姐出去買左D新鮮蔬菜黎煮佢話病左要食番有營養D既野 )



( Newcastle -1 4 度咋, 對我黎講實在太凍啦! )


沒有留言:

張貼留言