網頁

2008年12月12日 星期五

2008-12-12 蘇格蘭愛丁堡一日遊 One day trip to Scotland Edinburgh(出發篇)

雖然病左, 但都如期出發去 Edinburg 玩一日.

                

                ( 凌晨五點起床梳洗之後步行出去再搭 metro )

去到 Centre Station 都未夠六點 )

呢度有好多班 train 去唔同地方架 )


之前o係網上訂左票要入credit card 同埋 reference no.,  print 番來回既車票出黎 )

( print ticket 時有一場小風波好彩最終準時趕及上呢班 train )

我地總站上車唔係好多人坐得好舒適 )

                 

                 ( train 裏面有暖氣所以可以解除一下束縛 )

( 1小時40分鐘左右就由 Newcastle 到達 Edinburg )

英國既人同香港好似都係行步路都好趕急既 )

                   

                   ( 一離開車箱又要著番晒我既裝備── 頸巾、手襪、耳套、冷帽 )

                   

                   


                

                ( Edinburgh 又係地濕濕咁突然我好掛住馬爾代夫既天氣 )

天仲未光晒 )

                   

                   ( 原來o係我影緊風景既時候家姐影緊我)

( Edinburgh  Newcastle 還要凍救命~ )

待續 2008-12-12 蘇格蘭愛丁堡一日遊 (上午篇)


沒有留言:

張貼留言