網頁

2008年12月15日 星期一

2008-12-15 Last day in Newcastle

聽日就要離開 Newcastle London , 今日再出去 final shopping

家姐番學校搵 tutor, 我地各走各路… 離遠影左佢相 )

點之原來家姐都影左我我得丁屎咁細粒搵到我話你叻 )


今日既戰利品大部分都係襪同埋絲襪 )



今日家姐將佢件 Newcastle 波衫帶左去印字, 大家知唔知 d 字點解呢?

( “Northumbria U”, 就係家姐讀個間大學個名 )

( “7” 代表 2007 年去讀咁解佢本來想要 “07”, 可惜太迫爆 )

眨下眼o Jesmond 住左 11 真係好多謝 Joe 同埋 Cindy  warm welcome, 呢段日子同佢地真係玩得開心好唔捨得添


( Cindy  Joe 係禮物咁綁左條絲帶 )


( Joe 問幾時先拆得我同佢講 ”until boxing day” haha….haha….)

小小的紀念品送俾 Cindy & Joe )



沒有留言:

張貼留言