網頁

2008年12月17日 星期三

2008-12-17 幾經辛苦終於到左法國啦!

好唔容易由凌晨十二點幾等到五點幾, train 去法國, 英國同法國既地鐵好多都係冇電梯, 攞行李真係攞到想死, 拖上拖落既時候特別掛住老公

                       

終於等到凌晨五點幾可以 print e-ticket, 然後等過海關我凍到羽絨外面再加多件褸 )

過左海關之後再要等上 EURO STAR )

坐定定食個沙律醫一醫肚先要坐三個鐘架 )

                  

                  ( 到左法國啦! )

 metro 去到 Pigalle 再步行幾分鐘去酒店 )


天氣好差落住雨令我地拖行李時更狼狽 )

呢間就係我地BOOK左既酒店啦 )


房仔細細尚算清潔 )

拖行李拖到勁累加上尋晚等 train 等通宵我同家姐 check-in 完之後即刻訓番幾粒鐘.

訓醒之後再出去附近行下出面好旺好多舖頭最多係supermarket, 但法國俾我既印象唔多好, o係條街上面行左唔係好耐已經分別俾三個法國佬故意走埋黎用手㬹撞我第一次唔為意第二次就知道原來佢地係想借故抽水之後當然識得避開.

另外, D男人既眼光好色迷迷無黎啦更走埋人地身邊講 “ Sexy~~~” 真係嚇鬼死結果我地都係行一陣就番酒店休息聽日先正式遊法國.



今日既唯一戰利品 ── 插頭大拿拿 EURO$5, 即港幣$50, 鬼叫我帶去o個個唔o岩用咩!!!)

                   


呢個係家姐既行李喼就係o metro 上上落落既時候成個手柄斷左狼狽到極點 )


2 則留言:

  1. 要拿這麼多行李周圍走當然辛苦la......無下次啦.......

    回覆刪除
  2. “ Sexy~~~” ........ aiya....因為你哋住的係紅燈區,D法國佬緊係咸濕D.
    [版主回覆03/10/2009 08:25:00]係頂啦! 怪唔知得....

    回覆刪除