網頁

2008年12月14日 星期日

2008-12-14 Metro Centre

家姐知道我鍾意 shopping, 所以推介我去 Metro Centre 行街街, 雖然仲係病, 但係都死頂出去行一趟.

( 家姐話 Metro Centre 係全歐洲最大型既商場喎, 係咪真架?! )



要去呢個商場要先搭 metro 再轉巴士.

( 呢兩張係係僅餘既相片, 其他相唔小心 delete )



                 

 

                 ( 英國既巴士車廂同香港好似 )



唔知係咪唔舒服, 所以個商場唔係好吸引到我, 加上藥力發作, 我未行晒已經頂唔順同家姐講我要番去先, 於是我地就各散東西了.

( 少少戰利品, 另外再買藥, 慘慘! )


2 則留言:

  1. 病住去旅行真的很慘

    回覆刪除
  2. ( 家姐話 Metro Centre 係全歐洲最大型既商場喎 , 係咪真架 ?! ), used to be, but the one in sheffield is bigger.

    回覆刪除