網頁

2008年4月7日 星期一

2008-04-07 第一次洗鮑魚

      今天再次在政家留宿, 政媽買了鮑魚和帶子, 她教我洗鮑魚, 不知是否擔心將來阿政「冇啖好食」, 所以趁機「過料」給我。


( 先在砧板上加鹽, 在上面打圈洗, 白色的鹽很快變得很灰灰黑黑的 )




( 洗完後鮑魚白了很多, 之後政媽再逐隻用牙刷擦洗每次鮑魚的裙邊” )



( 那些鮑魚會啜著砧板,最後洗了 16 隻鮑魚 )



( 另一邊廂,政媽在洗帶子 )



      幸好今次政媽叫我洗的是鮑魚,如果是魚的話,我一定幫不了手。政媽很好,沒有嫌我雞手鴨腳,還說她以前都是這樣,廚藝都是從阿政的麻麻身上學的,她說只要慢慢學就會做得好。



( “登登” … …
美味的薑蔥鮑魚 …… )



( …… 還有豉椒帶子, YUMMY~~~ )


5 則留言:

  1. 海鮮餐,正呀!
    我發現了原來元朗有些好地方,下次我們一起去試試吧!
     
    [版主回覆04/09/2008 23:59:00]一言為定

    回覆刪除
  2. 太開心了.... 好想食呀 ! 政媽真係有耐性 ^^ 其實佢自己一個人做一定會更快手 ! 不過都耐心教你, 嘻嘻... 相信你一定頂住...唔會好似係sweet home咁, 一路煮一路尖叫啦

    回覆刪除
  3. 正正! 兩樣都係好味的海鮮! ^^

    回覆刪除
  4. 好吸引呀,出班之後一定回家食餐好的!
    #厘米.....慢慢學下煮野食啦,好快就好叻架啦~~

    回覆刪除
  5. 嘩,好好味丫,睇見已經流晒口水...

    回覆刪除