網頁

2008年4月22日 星期二

2008-04-22 Welcome home \(‘^O^’)/

       二家姐的 master 課程已經接近尾聲, 講堂已經上完, 餘下是三份功課和一份畢業論文。

       為了參加我的婚禮, 她打算提早回來, 近來豆豆的事也令她很擔心, 所以她決定再早一些回來。至於那那些功課回來香港再做也沒所謂, 因為 e-mail交或者寄回英國也可以。


       今天我和 Wallace 去了接機, 二家姐的行李實在太太太重, 頓時令我的車變成了蝸牛。





( 我特別印了一張迎接家姐回來的紙, 貼在車頭的擋風玻璃上, 給她一個驚喜 )


       十天回沒家的阿政今天都抽空回來一起晚飯, 我們家再次熱鬧起來。





( Wallace 第一次和我們一家人晚飯 )

       Wallace 買了 Haagen-Dazs 雪糕給我們吃, 六磅雪糕一共有 12 種味道, 我們左試試右試試, 又好玩又好味, thank you!!!




( Q仔很八卦, 是想一起吃嗎? )



        二家姐趁著big
sales,
買了很多手信回來。




( 阿政的收穫很豐富, 全都是恤衫和領帶 )



( 我最愛的女人頭衫& 軟糖 )

4 則留言:

  1. 好開心呀...乜香港好熱咩??
    [版主回覆04/24/2008 08:18:00]係呀,好開心呀!!! "乜香港好熱咩?? "點解咁講? 呢幾日都涼涼地, 二家姐剛在攝氏四度的英國回來ma, 一定覺得香港熱d啦! 而爸爸一年 365 日都發熱的,haha....

    回覆刪除
  2. 芊芊豬 行行豬2008年4月24日 上午9:03

    wow.... Haagen-Dazs 雪糕 .... 正呀! 我都好想食啊 !
    你二家姐真鬼馬, 又懶神秘, 返黎都唔話我地知, 有男朋友就唔記得我地喇

    回覆刪除
  3. 一見番二家姐時,有一種這麼近那麼遠的感覺,好似覺得佢仲o係英國。

    回覆刪除
  4. 事態突然 ... 我都係好匆忙的情況下決定回來 ! 我實在太擔心香港的事了  日日係英國都集中唔到精神做野 ... 最後急急回來 , 因為要收拾行裝, 又要買點手信 ... 所以忙到沒有通知任何人  就返了香港  ( 嘻嘻  並非只係掛住男朋友  ) 好開心... 可以一家人一齊食飯啦 p.s. I like the welcome home poster very much ... thank you

    回覆刪除