網頁

2008年4月26日 星期六

2008-04-26 盡用的長假

        阿政已經足足半個月沒有放長假了, 今天難得回來, 而且不用溫習, 所以我預先寫好了一個長達十三個項目的 To Do List,
希望可以一起去完成。





          進展非常好, 要做的事、要買的東西幾乎都完成了, very good! 


( 吃開的
vitamin
已經吃完, 今次改試 Amway Bio C Plus, 阿政吃了好一段時間, 鼻敏感改善了很多 )


( 阿政前幾天遺失了手提, 今天先補領 sim , 再買了新電話 )



( 近日雙眼超癢, 我的壞習慣(狂捽眼)又發作, 今天買了眼藥水和眼膏舒緩一下 )


                     


(一直都很想買一對水鞋,但大部分鞋管都很闊,恐怕穿了會像賣魚婆,今天終於見到一對不錯的,多謝阿政)


( 我的非正式晚餐: 蕃茄生菜煙肉三文治 + 香蕉船 )


4 則留言:

  1. 做左好多野口喎~
    阿政仲有9日啦~ KO佢呀!

    回覆刪除
  2. 每次回來都有很多未完成的工作,可以在一天內完成大部份實在太好了! 
    多謝天德一直以來的支持!

    回覆刪除
  3. Hi, maggie, 不介意我訂閱你的 blog 吧? 
    你地好 sweet 啊 
    [版主回覆05/05/2008 20:53:00]hi hi, 當日見到你在 facebook post 了你的blog link, 於是拜訪了你的blog, 沒想到你也來到我的 blog 呢!hehe.....

    回覆刪除
  4. 阿政仲有4日就畢業啦! ^^
    實在太興奮了! ^^
    之後你地就可以全力搞結婚野!
    努力呀! 記得萬事有商量呀 ^^
    有咩幫到手出聲呀!
    [版主回覆05/05/2008 20:55:00]真係好多謝你, 經常留言支持阿政, 佢好快出黎啦! 真係好開心 ^^ p.s. 要幫手一定找你, thx!

    回覆刪除