網頁

2008年4月9日 星期三

2008-04-09 早放逛OUTLET

       這個星期是學校的測考週, 下午 1 時便放工。

              放工後我去了東薈城 shopping, 攪笑地撞見不少同事。店舖真的不算多, 所以很快便逛完。差點又在 ROXY 買背心 & Tee, 最後終於按壓得住自己不買 ROXY 的衫了, 因為已經有很多了。


( 今天很成功, 只買了一條 Z-BRAND 檸檬黃色短褲, 原價$590, 現在是$190 )


                      ( 政媽弄給我的下午茶: 西多士 + 熱蔘蜜 + 蜜糖焗鴨胸, 好好味! )

4 則留言:

  1. 好味啊... 蝦 !    我知我好快就有得食了... 兩個月... 西多士... 你等我

    回覆刪除
  2. ^^ 好relax的一天!

    回覆刪除
  3. HAHAHHA..........我今日買咗一件ROXY Tee!
    喺新元朗中心呀!嗰度有間專門店。

    回覆刪除
  4. 令人回味的住家下午茶餐.......
    #妳喜歡的夏天回來了......^^

    回覆刪除