網頁

2008年7月2日 星期三

2008-07-02《Wanted 殺神特工》

                        


              今早阿政才放工, 中午回來後竟然仍有精神, 還提議去睇戲。



              很爛很 的故事, 其他打鬥場面是 OK , Angelina Jolie 好有型, 但男主角 James McAvoy 好唔得, 唔高大唔靚仔唔有型!


5 則留言:

  1. ^^ 多謝~
    我又慳返百幾元! ^^

    回覆刪除
  2. 呵呵~我有諗過睇...好彩無意中經過你個BLOG先知麻麻...

    回覆刪除
  3. 吓..........真係唔得呀........??
    我本來都想睇架但未有時間.....
    James McAvoy 雖然 唔高大唔靚仔唔有型,但佢在becoming Jane入面幾得架喎.....
    OH MY GOD!咁唔睇喇!
    [版主回覆07/08/2008 00:26:00]


    以上純綷我的 COMMENT, 唔知大家同我既口味會唔會唔同呢 ?

    hehe.. 可能 O 係我批評完 , 極 無 期望之下去睇 , 會有另一番感受  

    P.S. 朋友都話 James McAcoy 在其他戲有不錯的演出 ,  偏偏呢套我真的覺得 佢 唔多 OK

    回覆刪除
  4. 睇左功夫PANDA同街頭超人~ 都OK~
    比較LIKE功夫PANDA! ^^

    回覆刪除
  5. 細個都成日想將子彈落西轉彎

    回覆刪除