網頁

2008年7月24日 星期四

2008-07-24 巨峰提子的誘惑

       昨天看到了電視廣告, 知道麥記推出了新飲品 ------巨峰提子新地,
一聽到巨峰提子我便超喜歡, 所以今晚專程去試, 誰不知麥記大排長龍,
相信並不是因為這杯特飲, 而是又有哈羅吉蒂換呀 >.<




( 巨峰提子新地味道OK, 但荔枝特飲就 NO GOOD
)








           除了換公仔令輪候時間增長之外, 近來麥記的售賣手法真的令人覺得討厭, 每次落完 order 出了一張單, 再由另一個職員去執食物, 但由於落單跟執食物不是同一個人, 結果要顧客付費後企開等, 然後他們再為另一個客落單, 費時失事, 真的令人等得不耐煩.
最近幾次吃麥記都是這樣, 真的令人不想幫襯!


( 夜媽媽阿政竟提議打牌, 他說考完試後要鬆一鬆, 愛打牌的媽咪當然樂意奉陪啦! 二家姐&爸爸都要落埸陪打 )


2 則留言:

  1. ^^ 係啦~ 我都覺得現在M記買野好煩~
    以前唔係咁的~ 加上櫃台又唔夠位企, 地方又小!
    真的好MA FAN~ ^^
    我少左好多去M記! ^^
    不過M記的MARKETING真的好利害!
    真的吸引到唔少人幫襯!

    回覆刪除
  2. 我都試過巨峰提子新地同咖啡奶昔, 可惜我覺得兩款都麻麻哋.......

    回覆刪除