網頁

2008年7月11日 星期五

2008-07-11 Busy fitting day

         今天非常忙碌, 到太子及尖沙咀一共四間舖頭 fitting, 太忙了, 都怪我太揀擇,
東揀一件, 西揀一件.



        
處理晚裝真是很頭痛的事, 當初我還希望租衫給一眾姊妹, 到時影相會靚些, 幸好我打消了這個念頭, 因為約時間真的很煩, 帶人去揀衫、度身 fitting 都很花時間,
現在要處理的衫已經很夠多了( 自己 5 , 阿政 2
, 媽咪 2 , 伴娘 1
, 大家姐 1 , 二家姐 1
…… )



( 俾大家睇睇我其中兩件晚裝既顏色先, 保留一D神秘感, 當日先睇全套 )




( 百忙之中, 抽了一些時間跟阿基見面, 商討婚宴當晚的音樂, 這張紙上寫滿醜陋的字就是我爭取時間搭車聽 IPOD , 記下那些喜歡和不喜歡的歌名, 以便阿基製作音樂 )







沒有留言:

張貼留言