網頁

2008年7月25日 星期五

2008-07-25《赤壁 Red Cliff》

                            


                今天去了看早場, 所謂的早埸不過是
11:40AM,
好抵睇!!!



                作為歷史白痴
(
我敢認第二, 冇人敢認第一), 入埸前阿政為我先上一課歷史課, 免得我看得不明不白.

         




             要追塑為何我那麼討厭歷史, 就要從 F.4 講起了,
那時的中史老師出晒名惡, 每日上堂例必問書, 答不滿意的話就大件事, 她的惡樣到現在我仍然好記得. F.5 drop了中史, 簡直大解脫,
開心到傻左, 突然多左 “free
同志同道合既同學仔在 library ELLE



              我而家已經明白番點解要讀歷史, 但可能當時反叛, 勁唔鍾意歷史,
我不停問身邊既同學點解要讀歷史??? ”, 當時冇人答到我說服得到我, 於是我就唔讀. 好彩我只係對歷史咁抗拒, 其他科目都係乖乖照讀既, 又好彩會考當時修八科, 但計分只係計六科,
drop
完中史都仲有七科, 夠數, 唔使驚~






                                                   ( 如果讀書既時候有梁朝偉、金城武做教材就好啦 )







沒有留言:

張貼留言