網頁

2008年7月19日 星期六

2008-07-19 我和阿政的終身大事(接新娘篇)

今天的 BLOG 實在太難寫, 內容太豐富,
相片太多, 最終揀選了部分精華照片去完成這篇 BLOG ^^

( 兄弟們合力佈置花車 )



( 兄弟團…..READY…..GO!!!
)



( 姊妹們的預備工夫很充足, 連門外沿途的走廊都貼滿接新娘的指示 )



( 入門第一關先要爬過高牆 )



                     

                      ( 牆後既一眾姊妹已經等候左好耐, 仲暴曬左好耐添, 呢班遲到既兄弟團真係要打呀! )



                     

                           ( 最終只有新郎乖乖地爬牆, 其他兄弟係從大閘行入去咋 )



( 歷時差不多一小時的玩兄弟時間, 在房內既我聽到都覺得好好笑, 好好玩 )



(
MICHAEL JACKSON
既舞, 都算似模似樣啦, 但係點解得新郎一個跳, 其他兄弟做埋觀眾架?! )



                   

                         ( 高聲朗讀 JAC
&
阿銀精心製作既愛的宣言 )



( 破解埋愛的宣言既密碼再俾埋開門利是後終於過關啦 )



( 爸爸帶我由房裏面出黎, 佢都好似幾開心喎 )



( 一輪斟茶儀式 )

( 女家親戚大合照 )



( 靚靚姊妹團合照 )



( 型仔兄弟團合照 )



                  

 

                         (出門啦….藍天白雲….真係天公造美, 多謝晒!!! )



( 阿清 &
JAC
沿途為我灑紅綠豆, 仲不停講好多四字好說話, PRO )



( 上開蓬既花車 )



( 新郎充當司機 )



( 開車啦, 行個大運先 )



                 

                       ( 真係好曬呀不過好有型呀! )

準備上男家 )

                  


                        ( 騎過政哥既褲再入門 )

( Hi~ 各有男家親友你地好 )

                       


                              ( 拜神儀式….一拜天地……二拜祖先……三拜 夫妻交拜 )

                     




                             ( 又一輪斟茶儀式 )



                      

                             ( 男女家斟茶時都收到好多長輩送贈的金器 )



( 壓軸的金器係阿政送俾我既一對龍鳳耳環, 超鍾意, 係我自己揀既 )




( D狼狽既互餵湯丸環節 )

影番張單人相先…..多謝媚姨送左一紮咁靚既花俾 SWEET HOME )



( 即日回門 )



( 媽咪, 我番黎啦! )





( 一駕旅遊巴載晒所有親友& 兄弟姊妹到葵芳美心飲茶, 休息休息 )

待續…….




SNAP SHOT 欣賞:




1 ) http://www.fotop.net/skynakata/maggieandwarren (天德)

2) http://www.fotop.net/jackieliza/MaggieWarren (震宇)







6 則留言:

  1. 老婆仔,辛苦妳了, 要整理咁多相寫BLOG真的不簡單,知道妳用了很多心機,現在看回當天的相都仍然咁開心!真係多謝咁多位親朋好友!! #妳好靚呀老婆!! ^^

    回覆刪除
  2.  終於等到了!
    Q1:最終只有新郎乖乖地爬牆 , 其他兄弟係從大閘行入去咋 !
    A1:係因為個攝影師哥哥叫我放佢入去影相, 我開門之後班人就衝晒入嚟喇!
    Q2: 跳 MICHAEL JACKSON 既舞 , 都算似模似樣啦 , 但係點解得新郎一個跳 , 其他兄弟做埋觀眾架 ?!
    A2:我哋喊破喉嚨叫佢哋班兄弟一齊跳但佢哋冇人騷我哋囉......犯規!
    anyway 嗰日真係好好玩好開心!
    [版主回覆08/04/2008 22:22:00]真係好, 我既疑問而家有晒答案 

    回覆刪除
  3. ^^ 正爆! ^^
    當天真的好玩!
    [版主回覆08/04/2008 22:18:00]HEHE......得我快D寫埋夜晚先 ^^

    回覆刪除
  4. My Family, Alex and Huni2008年8月4日 下午6:03

    So happy wor....... your make up is good
    [版主回覆08/04/2008 22:17:00]Thank You!!! 我都恭喜你求婚成功 ^^ P.S. 點解你改用左另一個YAHOO ID?

    回覆刪除
  5. My Family, Alex and Huni2008年8月5日 下午6:20

    mo ar... just don't want to mix up our personal blog ae...
    I want to creat a new blog for Our Family... u can also find me
    http://hk.myblog.yahoo.com/alexnkl7772
    Welcome so much!!

    回覆刪除
  6. Hi Maggie, 你好呀 ! 我係揾緊托腹帶無意中睇倒你個 Blog 架 !
    你件掛好靚呀....你都好靚女呀 ! 睇睇日期原來已經係 2008 既事 !! 過真係好靚, 係呢你個時係邊間租架 ?
    我而家都陀緊 BB 呀 ! 係女黎 ! 唔知點解見倒你d 相, 突然係到諗....好想快 D 見倒 BB 嫁個日, 好想見倒佢著掛好靚個樣 ! 傻左 ~~~ hehe
    [版主回覆06/22/2011 16:26:00]Thank You!!! 我件褂當時o係TST百利租既,因為間野新,所以件褂好新淨。 其實我想要波浪邊的,不過冇XS SIZE,所以揀番傳統一字腳的褂。 恭喜你,我覺得生囡好好,超鍾意 ^^

    回覆刪除